quinta-feira, 20 de novembro de 2008

NTO-PORTO COM "O QUE É QUE TU QUERES MAIS?" NA SEMANA DA LUTA CONTRA A VIOLÊNCIA DOMÉSTICA

Na semana de 25 de Novembro, Dia Internacional da Eliminação da Violência Contra as Mulheres, o NTO-Porto estará com o Espectáculo de Teatro Fórum "O QUE É QUE TU QUERES MAIS?" nos seguintes locais:


DIA 25 / 21.00h - Faculdade de Psicologia e Ciências da Educação da Universidade do Porto.


DIA 26
9.30h - Fafe, Praça 25 de Abril. Projecto Territórios_In - Serviço Social do Município de Fafe
.
14.30h - Lamego, Teatro Ribeiro Conceição . 2º Ciclo de Jornadas de Prevenção "Violência Doméstica - Fenómeno Social"
.
14.30h - Coimbra, Escola Superior de Enfermagem. Projecto "(O) Usar e Ser Laço Branco" com a peça "Ainda me Conheces?" pelos Estudantes Educadores, com supervisão do NTO-Porto.

Dia 27 / 10.00h - S. João da Madeira - Auditório dos Paços da Cultura.

DIA 28 / 21.30h - Santiago de Compostela, Sala Multiusos da Residencia Universitaria Monteda Condesa, Campus Sur. Seguido de uma Oficina de Teatro do Oprimido nos dias 29 e 30.

sábado, 15 de novembro de 2008

quarta-feira, 12 de novembro de 2008

"NEM ANJO, NEM DIABO"

21 DE NOVEMBRO, 21.30h Pequeno Auditório RIVOLI - TEATRO MUNICIPAL
22 DE NOVEMBRO, 17.45h FESTIVAL MEIO-DIA MEIA-NOITE - FÁBRICA, Rua da Alegria 341
Sinopse:
Esta é uma história real. É a história do Fábio numa cidade, num bairro, numa escola que nós conhecemos. É uma história de diferenças, de fossos entre pessoas e lugares. Este é o confronto de um jovem com o olhar dos outros, é a sua luta para se descolar de um rótulo persistente - ele não quer ser anjo nem diabo. No caminho as dúvidas surgem, os impasses marcam o tempo, as tensões barricam a mudança...mas nesta noite o Fábio pode contar com o público que invade o palco e constroi outras soluções para novos desenlaces.


SPOT "NEM ANJO, NEM DIADO"

segunda-feira, 10 de novembro de 2008

NTO-PORTO EM SANTIAGO COMPOSTELA

SEGUINDO A ESCOLA DE AUGUSTO BOAL...COMPOSTELA ACOLLE UN OBRADOIRO DE TEATRO DO OPRIMIDO

O “Teatro do Oprimido” recala en Compostela grazas a un obradoiro que impartirán o coordinador do Núcleo de Teatro do Oprimido do Porto (NTO), Hugo Cruz e Fran Ameixeiras. Ámbolos dous teñen formación con Augusto Boal e Bárbara Santos entre outros. Serán os días 28, 29 e 30 de novembro.

O proxecto do “Teatro do Oprimido” pretende fortalecer a participación activa das persoas na construcción da cidadanía a través desta técnica teatral. Fomentando a transformación da sociedade a través do diálogo e da democratización da produción cultural. Este obradoiro de introdución ao TO é un dos primeiros que se programa en Galicia e a intención do mesmo é que as persoas e colectivos involucrados na transformación social coñezan o TO, ademais de poder ofrecelo como ferramenta de loita e que sexa empregado nos seus respectivos espazos: educación, hospitais, prisións, etc...

Horario
Venres noite: representación de Teatro Forum a cargo do NTOPorto coa peza “O que é que tu queres mais?” sobre a violencia doméstica.

Sábado: de 10.00 h a 14.00 h e de 15.30 a 19.30 h

Domingo: de 10.00 a 14.00 e de 15.30 a 17.30 h e a partires das 18.00 h rematarase coa escenificación das pezas que se crearán durante o curso, baseadas nas experiencias persoais dos e das participantes.

Prazas: 30

Para inscricións e máis información é de mester empregar o enderezo mrhullot@yahoo.es

sábado, 8 de novembro de 2008

TEATRO-FÓRUM "NEM ANJO, NEM DIABO"


NTO-Porto e Projecto Terço em Movimento apresentam "Nem Anjo, Nem Diabo":


Dia 18 de Novembro, às 10h15m na Escola EB 2/3 Augusto Gil - Porto
Dia 20 de Novembro, pela manhã na Escola Profissional Raúl Dória -Porto

Apresentações integradas na semana das comemorações do 117º aniversário do IPT - Instituto Profissional do Terço e do Ano Europeu do Diálogo Intercultural.

terça-feira, 4 de novembro de 2008

"CASA ME QUERES, CASA ME FERES" EM FESTIVAL INTERNACIONAL EM ESPANHA


A performance "Casa me queres, Casa me feres" foi criada no âmbito da prevenção e da consciencialização da violência doméstica. Assim aconteceu em Valência - Espanha, num Festival Internacional de Performance.